V roce 2019 jsme přidali do digitální infrastruktury náš ticketing "Nejticket" a věrnostní klub. Hukvaldský Kryštof Kemp se stal historicky vůbec nejrychleji vyprodanou českou akcí, když 6 000 vstupenek zmizelo za 7 vteřin. Ticketing to oproti konkurenčnímu řešení nejen ustál bez spadnutí či zpomalení systému, ale také nabídl pokročilou práci s fanoušky (i těmi, na které se nedostalo).
Za použití vhodné teasovací kampaně a za využití top influencerů se podařilo v rekordně krátkém čase získat pozornost pro do té doby nepředstavitelný "velký festival youtuberů". Affiliate systém umožňuje bonusově odměňovat účinkující podle měřitelného zásahu jejich kampaní či podle přímých výsledků prodejů vstupenek a je přes něj realizovaná podstatná část prodejů akce.
Od roku 2009 systematicky budujeme věrnostní klub, který nyní čítá přes 110 tisíc členů. Ambasadorský program "agentů" má přes 500 aktivních členů a ti se podílejí na podpůrných kampaních a organizačních úkolech. Tyto 2 kanály nyní tvoří více než polovinu všech prodaných vstupenek.
Založení a průběžná práce s digitálním fanklubem "TG Family" přinesla zásadní podíl na prodejích vstupenek eventu umělce "Marpo v O2 Areně", který se podařilo vyprodat měsíc před konáním akce. Prodej merchandise se zvýšil šestinásobně.
V roce 2019 jsme ke kompletní dodávce digitální infrastruktury (weby, administrační systémy pro vystavovatele, ticketing) byli požádání také o generální dodávku digitální kampaně. Intenzivní prací a schopnosti reagovat na vývoj v posledních dnech před akcí a v jejím průběhu akce se podařilo navýšit celkovou návštěvnost oproti průměru předchozích 3 ročníků o neuvěřitelných 120 %.
se špičkovým designem, kde vše funguje bezchybně
na mobilních zařízeních i desktopu
identita značky v online prostředích, šablony
s vyspělými marketingovými funkcemi a nejnižšími náklady
help desk, online chat, personalizace, reporty
newsletter, kampaně
přehledný nákup zboží,
integrace s účtem a sklady
programy pro věrné fanoušky
a zapojení partnerů akce
Toto řešení umožňuje:
Rozpočet
digitálního marketingu
Web
YouTube
Google Ads
Sklik
Naše kompetence: kreativa, obsahová strategie, psaní textů, grafika, foto, video & audio produkce, správa sociálních sítí, webu a monitoring všech kanálů.
Sledujeme měřitelné výkony:
Prodané vstupenky
Prodaný merchandise
Prodané extras & VIP služby
Získaná partnerství
Zákaznická péče
Dodavatelsko-
odběratelské vztahy
Monitoring trhu
a konkurence
Reporting partnerům
a stakeholderům
Roční cyklus akce
Stanovení
rozpočtů a cílů
Strategie
a kreativa
Infrastruktura,
obsah a kampaně
Vyhodnocení
ročníku
Nabízíme schopnost realizace náročných digitálních projektů strategického významu a koordinaci práce mezi mnoha týmy
s nekompromisní orientací na výsledky,
přesto lidsky příjemnou spolupráci.
Václav Vlček,
Chief Business Officer